Od 26.4 do 5.5.2024 NA PRODEJNĚ ZAVŘENO, VYŘIZOVÁNÍ A EXPEDICE OBJEDNÁVEK Z TĚCHTO DNÍ OD 6.5.2024.

NOLAN přilba N87 PLUS Overland N-Com col.30 Grey, Flat Black – vel: XS

NOLAN přilba N87 PLUS Overland N-Com col.30 Grey, Flat Black – vel: XS
-16 %
Ihned k odběru
Doprava zdarma
Běžná cena s DPH 8 290 Kč 6 990 Kč 5 776,9 Kč bez DPH
Skladem na prodejně 1 ks
Osobně v JaroměřipozítříPřepravní společností:úterý 30.4
VýrobceNOLANKód0040394

N87 je jednou z nejlepších integrálních helem značky Nolan s velmi odolnou konstrukcí, ochraňující celou hlavu včetně brady a očí, komfortní pro silniční a cestovní motocyklisty.
Sportovně zpracovaný a přesto vysoce elegantní design s bohatými technickými vlastnostmi a širokou škálou barev a grafiky.
Ultra-široké hledí, inovativní mechanismus pro vyklápění hledí, VPS clona proti slunci, kterou lze nastavit v několika různých polohách, ventilační systém AirBooster v horní části helmy, uchycovací systém Microlock2 s dvojitou páčkou uzavírání, inovativní vnitřní odnímatelná výplň Clima Comfort (s mikroperforovanými tkaninami) a přednastavení pro interkomy N-Com.
To vše dělá z přilby N87 velmi oblíbenou helmu mezi motorkáři z celého světa.

Specifikace:
-materiál LEXAN ! (MATERIÁL LEXAN JE NA PRŮRAZ ODOLNĚJŠÍ NEŽ KARBON) (neplést s abs plastem, či termoplastem které jsou výrazně méně pevnější)
-vnější plexi již v ceně vybavené nasazeným Pinlockem proti mlžení !
-ventilační systém – přívod vzduchu v bradovém chrániči, inovativní AIR BOOSTER přívody v horní části hlavy pro dokonalý rozptyl vzduchu a zadní vývody zajišťující optimální komfort
-nové vnitřní polstrování z mikro-perforované tkaniny
-interiér je připravený pro vložení dioptrických brýlí (speciálně upravené polstrování pro nožičky od brýlí)
-polstrování je plně odnímatelné a omyvatelné
-hledí nabízí velký zorné pole
-VPS sluneční UV 400 clona nastaveitelná v několika polohách !
-nový systémem zapínání Microlock2
-připraveno pro instalaci N-Com komunikační systém
-hmotnost: 1420 g

LEXAN VNĚJŠÍ SKOŘEPINA
Je vstřikována s polykarbonátem LEXANTM * společnosti General Electric, který svým tvarem a tloušťkou zajišťuje vynikající výkonnost vůči jiným plastům, zvláště pokud jde o vysokou odolnost proti nárazům. P
ři testech nárazu tento výrobek vykazoval hodnoty 900/1000 J/m3 na místo obvyklých 550/600 J/m, kterých dosahuje výplň ABS. Navíc LEXANTM * se vyznačuje i vynikající tepelnou odolností, která se pohybuje od -30°C do 120°C, což zajistí dokonalou trvanlivost v jakémkoli počasí a teplotě.
Materiál LEXAN je proti průrazu odolnější než KARBON ale je těžší než karbon. Materiál Lexan se používá například v leteckém průmyslu - venkovní okna letadel, nebo v kosmonautice - hledí skafandrů.

PLEXISKLO
Obrovský povrch S/R (Scratch Resistant - odolný proti poškrábání) hledí umožňuje širší pohled, a to i do stran, čímž se výrazně zvyšuje aktivní bezpečnost.
Inovativní mechanismus vyklápění hledí (patentovaný) umožňuje větší rozšíření oblasti pokryté Pinlock® vnitřním odstranitelným hledím a snižuje tak riziko náhodného otevření/zavření hledí, nebo nepříjemných infiltrací.

VPS (vnitřní sluneční clona)
Vnitřní hledí VPS je umístěno na vnitřní straně helmy a vyrobeno z Lexanu, je odolné proti poškrábání i proti zamlžení a s UV ochranou až do 400 nanometrů.
Velmi snadné na odstranění. Lze velmi snadno aktivovat i rychle vytáhnout. Hledí má několik poloh.
Clonu lze vytáhnout do několika poloh a nastavit přesně ta která vám vyhovuje, není  tomu jak u některých výrobců kdy se plexi pouze vysune a zasune a občas se stává že se například dotýká nosu.

VENTILACE
AIRBOOSTER technologie + ventilační systém
Exkluzivní technologie AirBooster v horní části hlavy zajišťuje optimální ventilaci hlavy jezdce.
Vzduch je vtlačován z horního přívodu a veden do nejkritičtějších oblastí, čímž zabrání jakémukoli rozptylu, tím je zajištěn maximální komfort i v těch nejnáročnějších podmínkách jízdy.
Navíc je ventilační systém vybaven přívodem vzduchu v bradovém chrániči, díky kterému je umožněna ventilace v úrovni úst a vzduch lze směřovat přímo k hledí, což zabrání zamlžování.
Integrované zadní vývody vzduchu, které vyvedou teplý a zatuchlý vzduch směrem ven z přilby.

ZAPÍNÁNÍ
MICROLOCK2
Dvojitý retenční systém s mikrometrickým nastavením. Skládá se z jedné termoplastické ergonomické otevírací páky a druhé hliníkové ozubené přidržovací páky.
Bradový pásek tak lze otevřít jen otočením, čímž se minimalizuje možnost nechtěného otevření.

PROSTOR PRO BRÝLE
Exkluzivní systém určený pro pohodlí nositelů brýlí.
Rychle a jednoduše umožní získat dostatek prostoru ve výplni oblasti tváře, aby se tam pohodlně vešly obruby brýlí.
Systém je reverzibilní, takžle lze vrátit zpět do původní podoby.

BARVAČerná, Šedá, Bílá
VELIKOST PŘILBYvel: XS
VýrobceNOLAN

X-LITE, NOLAN, GREX

Nolangroup - jedna společnost 3 značky. Karbonové modely pod značkou X-LITE, Lexanové převážně výklopné modely pod značky NOLAN a starší modely Nolanu přechází za skvelé ceny pod značku GREX.
NAVRŽENÉ, ZKONSTRUOVANÉ, VYROBENÉ V ITÁLII;
Všechny etapy výrobního cyklu Nolan, X-Lite a Grex helem jsou vyráběny v Itálii, ve společnosti, která se rozkládá na celkové ploše 31.000 m2.
Od příjmu surovin až po testování výrobků, o vše se starají zkušení lidé kteří pracují ve 3ch halách v jednom území v provincii Bergamo, zde pracují na neustálém vývoji nových technologií.
Zároveň nezapomínají na bezpečí, a své helmy testují podle nejvyšších standardů kvality kde dosahují vždy nejvyšších výsledků. Všechny helmy z Nolangroup jsou kvalitně zpracované a mají 5 let záruku na materiální a výrobní vadu.
Nolangroup je certifikovanou společností dle ISO 9001: 2008 a SG (CPSA Japonsko).

KUPUJETE SVOJI PRVNÍ PŘILBU A NEVÍTE JAKOU?

Základní a většinou i první nutnou výbavou pro řidiče motocyklu/skůtru (čtyřkolky, tříkolky, sněžného skútru atd..) je ochranná přilba (dále jen helma). Říkáte si: „To je jednoduché, prostě si ji dám na hlavu, zaplatím a jedu.“ Bohužel to zase tak jednoduché není. Mnoho z nás, už tady na začátku, udělá velkou chybu a pořídí si nevhodný typ případně velikost helmy.

 

STRUČNÉ ROZDĚLENÍ NEJČASTĚJI POUŽÍVANÝCH PŘILEB PODLE DRUHU MOTOREK

Skútr - otevřená/výklopná přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Závodní motorky (okruhové ježdění) – uzavřené integrální přilby bez sluneční clony se zapínáním na DD kroužky, V případě supermoto mx/enduro přilby.

Silniční motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné přilby (se sluneční clonou nebo bez).

Cestovní motorka - uzavřené integrální/výklopné/překlopné/uzavřené mx přilby s plexi a kšiltem (se sluneční clonou nebo bez).

Chopper, cruiser - otevřená přilba s plexi nebo pouze štítkem (se sluneční clonou nebo bez).

Motocross, enduro, supermoto, ATV (čtyřkolky) - uzavřené mx přilby bez plexi s kšiltem, je třeba zároveň dokoupit MX brýle.

TIP! Do přilby bez plexi je vždy dobré zvážit nákup kvalitních brýlí.

 

HOMOLOGACE

Homologace je to, co musí mít každá helma, která je používána na veřejných komunikacích, ale i na závodních tratích. Homologace vám zaručí, že helma splňuje základní požadavky na ochranu vašeho zdraví. U nás platí evropská homologace ECE, aktuálně ECE22-05, nově od roku 2024 ECE22-06. Takto jsou označeny všechny helmy, které jsou testovány a schváleny pro provoz na pozemních komunikacích. Toto označení musíte na přilbě najít. Většinou na vnější straně zátylku helmy spolu s velikostí a váhou a VŽDY je na štítku přišitém na upínacím popruhu. POZOR! Písmeno a číslice v kruhu neznačí číslo homologace, jak se mnozí domnívají, je to označení země, ve které byla helma homologována (např. E4 = Holandsko). V České republice není zkušebna pro testování motocyklových helem a tak přebíráme veškeré homologace z ostatních evropských zemí. Na štítku naleznete číselné označení homologačního protokolu, které začíná v případě ECE22-05 číslicemi 05. Spolu s těmito číslicemi je v označení i písmeno J, nebo P. Tato písmena označují typ helmy: J = JET (otevřená helma), P = PROTECT (uzavřená „integrální“ helma). Helma bez homologace může být i životu nebezpečná a proto vždy vyžadujte u helmy platnou evropskou homologaci!

 

VELIKOST HELMY

je nejdůležitější parametr při výběru. I ta nejkvalitnější a drahá helma vám při jízdě ,,nafackuje", bude-li velká. A věřte, že zase malá helma Vás bude po chvilce nepříjemně tlačit, případně Vás bude bolet hlava. První orientací při volbě velikosti je obvod hlavy. Ten si nejlépe změříte krejčovským metrem. Měřte obvod přes čelo nad obočím, těšně nad ušima. V podstatě všichni výrobci se shodují na následujících rozměrech velikostí(viz tabulka níše). Bohužel v praxi je to tak, že každý výrobce má jiné skořepiny a také jiné vnitřní polstry a od každého výrobce, dokonce někdy i od každého modelu, sedí každá přilba jinak, někdy je rozdíl i o jednu velikost, proto doporučujeme vždy osobně vyzkoušet !

 

ZKOUŠENÍ HELMY

Vybranou helmu nasadíme na hlavu, je dobré, když helma klade mírný odpor (je užší). Takto tvarovaná vnější skořepina bude dobře držet při případném pádu a při vyšších rychlostech na hlavě bude klidnější. Po usazení helmy na hlavu musíte mít pocit, že Vás přilba plně obepíná (obvod hlavy, tváře) asi jako pletená čepice. Ideálně by měla být nová přilba na první pocit spíše menší a při skousnutí se lehce kousnete do tváří. V žádném případě však nesmí bodově tlačit nebo být cítit bolest v oblasti spánků, nebo nesmíte cítit na čele tlak hrany průzoru helmy. V takovém případě je přilba malá. Pokud však máte pocit, že je přilba pohodlná a tlak cítíte pouze shora je tato velikost také nevyhovující, helma je vám velká. Mějte na paměti, že každá nová helma je z výroby pravidelná a Vaše hlava má každá trošku jiný tvar. Po velmi krátké době používání se interiér helmy přizpůsobí tvaru Vaší hlavy, „vymáčkne se“, přilba pak bude volněji a pohodlněji sedět. A proto kupujte helmu spíše těsnější! Pokud se Vám nová helma dobře nasazuje a je velmi pohodlná, bude s největší pravděpodobností za jízdy hlučná a nestabilní. Dobrou pomůckou při zkoušení nové helmy je lehce uchopit helmu za podbradek (u otevřené přilby za lícní části) a zahýbat hlavou nahoru- dolů a do stran. Pokud následuje helma hlavu ve směru pohybu bez vůle, velikost je správná. U otevřených přileb postačí energicky pokývat a zavrtět hlavou. Nebojte se ponechat si helmu několik minut na hlavě, jenom tak zjistíte, zda v ní vydržíte i při delší jízdě.

ŽIVOTNOST HELMY

Je mnohdy diskutované téma, ale až na výjimky je možno tvrdit, že termoplastovou, abs, polymer helmu je dobré měnit každé 3 roky. Přilby z materiálu jako Carbon, Lexan, Fieberglass nestárnou tak rychle jako plasty a je dobré je měnit cca po 5ti letech. A to za předpokladu, že ji užíváte sami. Nikdy helmu nepůjčujte, interiér je vytvarován na vaši hlavu. Jiná hlava tvaruje výplň jinak, tudíž zvětšuje volný prostor a zkracuje tím životnost. Po pádu helmu vždy vyměňte!! I když na povrchu skeletu přilby je vidět jen drobné škrábance, vnitřní výplň je v místě úderu již deformována a neplní svou ochrannou funkci.

PopisO značceJak správně vybrat přilbu
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše